Returnarea produsului se poate face în maxim 15 zile lucrătoare de la primirea coletului de către cumpărător.
Cumpărătorul trebuie să:
Notifice în decurs de 15 zile intenția de returnare a produsului din momentul în care a primit produsul, prin e-mail sau telefonic;
Expedieze produsul în maxim 5 zile lucrătoare de la notificare.
Produsul va fi returnat:
În ambalajul original;
În aceeași stare în care acesta a fost primit;
Folosind aceeași metodă de curierat prin care s-a făcut expedierea.
Produse ce nu se pot returna:
Produsele au fost comandate la cererea cumpărătorului, acestea nefăcând parte din stoc la momentul comenzii;
Produsele care au fost create „Custom Made” sau „La comandă”. Prin produse „Custom” sau „La comandă” se înțelege „acele produse care au fost special produse sau modificate pentru client după specificațiile acestuia”;
Produsele personalizate;
Produsele care au depășit termenul de 15 zile lucrătoare;
Produsele care prezintă urme de deteriorare precum zgârieturi, ciobituri, lovituri, semne de purtare sau orice alte urme de uzură (altele decât cele din procesul de fabricare).
În aceste cazuri prezentate mai sus, politica de retur a banilor nu poate fi aplicată, urmând ca produsul să fie expediat către cumpărător, iar costurile rezultate să fie achitate integral de către acesta.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor în situația unor abuzuri precum: Retururi repetate sau comenzi multiple plasate și neridicate de către client.
Ce trebuie sa stii?
1. Costul transportului pentru returul produsului intră în responsabilitatea cumpărătorului. Costul returului este de 20 RON. Returul are costuri 0 doar în cazul în care am expediat un alt produs față de cel comandat.
2. Odată cu notificarea referitoare la retur, cumpărătorul va transmite dovada ridicării coletului.
3. Odată sau după expedierea coletului, cumpărătorul va trebui să transmită toate datele necesare rambursării contravalorii produsului în cazul în care acestea nu au fost furnizate înainte.
Contravaloarea produselor returnate se va achita către cumpărător în 15 zile de la primirea coletului retur, folosindu-se aceeași metodă de plată prin care s-a achitat coletul, sau o altă metodă de plată la care ambele părți trebuie să convină.
Notă: Se consideră zile lucrătoare zilele săptămânii de Luni până Vineri.
7.3 Garanție
Toate produsele comercializate pe site-ul www.suvac.ro au o garanție de 60 de zile, cu condiția ca defectele survenite asupra produselor să fie datorate deficienței materialelor sau erorilor de fabricație.
Nu se acordă garanție pentru produsele care:
Au fost folosite necorespunzător;
Au fost modificate de către cumpărător;
Au fost deteriorate intenționat.
Defectele ce sunt acoperite de garanție vor fi evaluate de către societatea noastră, iar rezolvarea va consta în: produsele vor fi reparate sau vor fi înlocuite cu produse echivalente și vor fi livrate gratuit. Trimiterea unui produs în garanție va face ca perioada în care cumpărătorul este lipsit de produs să fie adăugată la restul de zile rămase din garanție.